網頁

2014年3月25日 星期二

風滿袖.


誰道閒情拋擲久?

每到春來,惆悵還依舊。

日日花前常病酒,

不辭鏡裏朱顏瘦。

河畔青蕪堤上柳,

為問新愁,何事年年有?

獨立小橋風滿袖,

平林新月人歸後。


~馮延巳.(鵲踏枝)



29 則留言:

  1. 春城無處不飛花,此懷難遣,此死方休。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 百草千花鋪滿道,滿懷追思,如泣如訴...

      刪除
  2. \(。◕ヮ^)/我出動啦...米咁高技術..風滿袖

    回覆刪除
  3. 湖上美景 , 絲絲楊柳 , 飄著微風 , 自然自在 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 春風乍起,柳翠輕盈,舉目遠眺,煙霧飄緲..

      刪除
  4. 鏡裏朱顏瘦,相思斷長惆。柳樹河堤垂,無言絲語奏。
    早上好,Ma Grand。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鏡裏朱顏瘦,花前常病酒,惆悵立橋頭,風吹衣衫袖.
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  5. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*☁*¤早晨。•*´* ☼・゚
    陽光帶來精神爽爽・゚☀。•*爽爽又一天喇

    回覆刪除
  6. 新愁,舊愁,何時方休?.....唉!........

    回覆刪除
  7. 河畔堤上柳, 見到感覺好舒服呀!

    回覆刪除
  8. ∵★*°•☁∴✫*°•☁∴★*°•☁∴✫*°•☁∴★*°•☁∴
    ☾.╭═══════╮
    ╭╯ΘΘ時刻笑笑║¸.•*¨。.¤晚上好。.•❤
    ╰═⊙══⊙══⊙╯
    ♣∵✿*°•♧∴✿*°•♣∴♧✿*°•♧∴✿*°•♧∴✿*°•♧∴♣

    回覆刪除
  9. 風滿袖.,衣衫皺,,春雨樹下話更幽..
    早上好,,Ma Grand

    回覆刪除
    回覆
    1. 春漸暖,風漸軟,喜見浮雲倚藍天..
      午安,Ting Tze!

      刪除
  10. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*☁早晨*☀⊹*¤\(^▽◕。)/ ☼・゚
    我都係很久一次用五花腩煲湯。•*´*真係吸引之極
    不過要飛油才飲•*´*D肉只限於吃肉飛走肥•*´*健康飲食
    話咁快又係新的一天呢 ☼・゚不過要出門一會兒 ☼・゚神公大姐姐來了大埔和我見面

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,好友!
      但凡好吃的都帶膽固醇啦,
      總不能為了健康天天清心寡欲呀!
      大姑奶訪大埔...開心招呼!

      刪除
  11. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*☆。★☁☾晚安甜夢喇♦⊹¤ 大姑奶訪大埔...我忙招呼的一天喇
    又係噃...凡好吃的都帶膽固醇啦...不過總不能為了健康天天清心寡欲呀
    久不久放寬一次...鬆弛下...我都冇問題呢...哈哈哈...最多時間吃清D呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 天天大魚大肉當然不利健康,
      但太刻制也是苦事!
      愛吃時吃,吃完歇歇,...

      刪除
  12. 吃午飯了.Ma Grand...
    這2天天氣很熱了.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣很熱了,又多霧潮濕呢!
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  13. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  14. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*☆。黃昏好...我回家呢...不過一會兒出門行街市呢
    真係不可以天天大魚大肉...今次煲湯肥些...下次煲湯我就不放肉料呢
    我也不會太刻制生活的...愛吃時吃...吃完歇歇...一樣快樂健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨心樂活,均衡吃喝,
      無需要太刻制...
      上回吃肥膩,下回吃清淡就是囉!
      快樂地吃喝!

      刪除
  15. 我行完街市呢...又行完超級市場入定貨呢...一會兒出門吃飯呢

    回覆刪除