網頁

2014年5月27日 星期二

隨意.




花開花謝春不管,


拂意事休對人言;


水暖水寒魚自知,


會心處還期獨賞.



~菜根談.



195 則留言:

  1. 哈哈哈...熱浪迫人...天氣非常好ღ*゚好開心喇ღ*゚
    下午 3:00 起身食早餐・。☀ 4:00 行街哂太陽☁☾・゚

    回覆刪除
  2. 6:00 太陽落山☼・゚゚Ma Grand煮飯時間呢★・゚゚我回家快樂上網啊☆・。

    回覆刪除
  3. 妳好熟棻根談既句語嗎? 我只睇過些少咋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶然隨手翻翻菜根談,
      取前人的智慧來借鑑.

      刪除
  4. *。MY █▄♡VҼ 好姊妹*。隨意。・゚゚・。♡天天向快樂前進♥ ˚ •。

    回覆刪除
  5. 早上好,Ma Grand ,,

    花開花謝春不管,做人更應心放寬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      花開花謝春不管,你來我去心亦歡..

      刪除
  6. Ma Grand早晨呀。゚☀。¤哈哈哈...熱辣辣...無有怕
    我起身嚟...我快步去見太陽先生喇...886

    回覆刪除
  7. 呵呵呵...神公都拍攝花開的相片給他的朋友看

    回覆刪除
  8. 養花都幾好玩的...由此證明...笑嘻嘻...又一天
    不過養人我都唔覺激氣...因為我冇小朋友掛...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 生兒育女,箇中苦樂如人飲水!
      尋快樂.....喜歡什麼就什麼!

      刪除
  9. Ma. Grand,早晨。
    人情冷暖我自知,不如意屬平常事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,Ting Tze!
      人之不同各如其面,世道見慣見怪不怪.

      刪除
  10. 是的!.....事事隨意就好,管它呢......早晨!Ma Grand!

    回覆刪除
  11. 拂意事休對人言,焉知人海總互煎。
    Ma Grand,早晨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!...
      錦上添花多的是,雪中送炭可及時?
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  12. MY █▄♡VҼ 好姊妹*☁。゚早晨喇喂☀・゚゚・。
    \(◕ヮ◕)/❤。・゚゚今天太陽仍然靚靚。゚♡咁鬨心❀•。
    ¸.•*¨ ✿.*ʚïɞ•°咁我又出門行街曬太陽啊ø¤º°¨ƸӜƷ ⊹

    回覆刪除
  13. 生兒育女,箇中苦樂如人飲水...我都唔覺......哈哈哈

    回覆刪除
  14. 神公...不是...共同樂趣...他分享花開期咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!....辛苦嘅事,你做晒佢啦!

      刪除
  15. 您好呀!很高興能在這裏見到您,我是YB嘅angelbaby,記得嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女Angelbaby當然記得啦!
      近況好嗎?

      刪除
  16. 咁靚嘅天氣。゚☀唔出門行街曬太陽對唔住自己喇

    回覆刪除
  17. MY █▄♡VҼ 好姊妹*。゚話咁快又晚安喇喂★・゚゚

    回覆刪除
  18. 哈哈哈...話咁快又到星期六。♡・゚゚我又可以
    ღ*゚窩心錫錫又快樂抱抱ღ*゚周公子多些呢*。゚☆☁☾・゚

    回覆刪除
  19. 週末愉快了....Ma Grand.........
    隨心,隨意,,過每一天..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末好,Ting Tze!
      平安,吃樂、喝樂,知足常樂.

      刪除
  20. My █▄ღVҼ 好姊妹*☁。゚話咁快又晚安喇喂☆☾・゚

    回覆刪除
  21. ★・゚゚大家窩心錫錫又快樂抱抱☀*゚每一個明天喇*。゚端午節快樂

    回覆刪除
  22. 我下午才起身☀*゚太陽冇敢威力*☁。゚復活節快樂

    回覆刪除
  23. *☁。゚Ma Grand早晨喇喂☀・゚゚・。

    回覆刪除
  24. 太陽仍然靚靚。゚♡天天都咁鬨心❀•。ʚïɞ•°
    ¸.•*¨ ✿咁我又出門行街曬太陽啊º°¨ƸӜƷ.*

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍天白雲,靚到暈
      太陽之熱力嚇親人!

      刪除
  25. 今天都係藍天白雲⊹❤。端午節快樂ღ*゚不過我都天天快樂了...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道啦...你天天快樂,shopping又快樂!

      刪除
  26. 呵呵呵...我快過Ma Grand添...因神公開車啦

    回覆刪除
  27. *☁。゚藍天白雲靚到暈・゚゚☀我以出門行街曬太陽喇

    回覆刪除
  28. 咁大家天天快樂呢...笑嘻嘻又一天

    回覆刪除
  29. 端午節快樂 ! Ma Grand !
    隨心隨意 ! 一切順天意 !
    輕鬆冇煩憂.....

    回覆刪除
  30. Ma. Grand,端午節愉快!
    去吃椶了,嘻嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 端午節愉快,Ting Tze!
      Ma Grand今晚亦吃粽子當晚餐!

      刪除
  31. *☁。゚黃昏好喇喂☀・゚゚大家都端午節快樂ღ*゚哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 平安渡過端午節!
      粽,吃了兩大個!

      刪除
  32. 我吃左兩口儍當過節...你有冇食儍呢•。ʚïɞ•°.*❀

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人見"傻"怕怕,
      於是送了給Ma Grand!
      MaGrand食"儍"當飯,
      事後要加倍運動量才能消耗.

      刪除
  33. 我以去街市買定零晨今晚2:00煮...兩公婆吃飽當過節
    今晚9:00果餐出外食...你呢¸.•*¨ ✿º°¨ƸӜƷ❤。゚ღ*゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個端午節Ma亦是二人世界,
      大夥兒提早在週日過節,
      正日只得Grandpa與Ma Grand,
      Grandpa不愛吃.......他曾經說,最好吃營養丸而不用吃飯云云

      刪除
  34. 早上好,,Ma. Grand..
    粽子當晚餐!好吃嗎?今年我才吃了一個,,好像沒意欲吃.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      Ma Grand吃了粽子狂喝水!
      應應節淺嚐ok啦!

      刪除
  35. Ma Grand..午安,,,
    我現在吃午飯了..你就一早吃完,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      Ma Grand比你早吃兩小時!

      刪除
  36. \(◕ヮ◕)/*☁☀。゚又係黃昏好+早晨喇喂

    回覆刪除
  37. Ma Grand 吃了兩大個粽...又要加倍運動量才能消耗

    回覆刪除
  38. 我就不可以...同 MaGrand 一樣...食"儍"當飯吃了
    今晚都係煲潮洲粥食...神公平日是食肉獸...腸胃勁負擔呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是人人受得"儍"架!
      Ma Grand平日都好少食,
      食粥好吖,最緊要吃得無負擔...

      刪除
  39. Ma Grand,星期四好。
    我們公司吃一點/
    你的日常生活很好啵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啵,,Ma Grand..我想要你這張相片寫詩,可以嗎??

      刪除
    2. Ma Grand就是如此這般將就著過,知足喔!
      照片你喜歡就拿去.

      刪除
    3. 謝謝Ma Grand,我這就拿走了。

      刪除
  40. 黃昏好+早晨・゚゚☁。゚今天冇藍天白雲喇喂
    Ma Grand 栗子粥又好食・゚゚又健康・゚゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 稍稍回陰,真好!
      喜歡的吃,吃粥清清的,易吸收!

      刪除
  41. Ma Grand 平日都食多D 粥 好...吃得無負擔...不用加倍運動量才能消耗

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand日常以簡單為主,
      不需戒口,特殊的日子才多吃兩口..

      刪除
  42. 神公開車...我好得閒...找些情趣咁呢\(◕ヮ◕)/❤。・゚゚
    是老闆娘用心栽種...我家才滿室清香...花又開得靚咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 別人說老竇賺錢仔享福,
      你們家...神公賺錢神鳳享福!

      刪除
  43. Ma Grand早好,生活將就著過,知足已幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      想起祖輩們一生彷彿活在痛苦之中,
      不知是她們無能呢還是際遇實在不好,
      聽她們重複又重複訴說如何含辛茹苦撫育孩子,
      聽得多了,耳朶幾乎起了繭...
      也許因此,Ma Grand潛意識就要好好地生活,
      讓我的孩子們看著勿太沉重....

      刪除
  44. MY █▄❤vE 好姊妹*☁。゚早晨喇喂☀・゚゚
    我都話呢...快樂時間過得好快又一天☆星期五啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間過得好快,真的好快!
      早晨啦!

      刪除
  45. 神公賺錢神鳳享福...哈哈哈...好意思

    回覆刪除
  46. 怕熱的各位喜歡稍稍回陰*☁。゚我就喜歡太陽出來呢☀・゚゚
    神公賺錢其實好辛苦的.•*¨ 所以我多數煲粥清清的.•*¨
    我要早些出門行街市買定鎹菜...886

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日稍退翳焗!
      神公賺錢辛苦,神鳳就做好賢內助任務!

      刪除
  47. 週末愉快,Ma Grand,,看了你的留言更喜歡你.........

    因為從小我媽媽也是和我們這麼說:要做一個開放,明事理,也懂站在子女那邊考慮的,不讓子女太沉重的母親,,,她還說,不能理解上一輩的婆媳關係,所以從自己開始,先做一個好的媳婦,將來就做一個好的婆婆.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末好,Ting Tze,謝謝你!
      Ting Tze有一位疼惜子女的媽媽..
      Ting Tze理解母親,故Ting Tze一定是位幸福的女孩!
      說到婆媳關係...婆媳彷彿是天敵,Ma Grand這樣說好像有點誇張,
      至少有一部份婆、媳是站在對立面,
      Ma Grand與家姑印証了這一點,並且經歷了非常痛苦的二十多三十年!
      若然做母親的太愛、太執著、並且把所有感情放在唯一的兒子身上,這會做成幾方的悲劇...
      Ma Grand的家姑自60歲病榻在床至90歲歿,作為子女的沒有好日子過!
      婆媳所有的不愉快與糾紛,源自太愛同一個男人!愛得深也傷得深喔!!
      Ma Grand從個人的經歷,深深體會到「母慈滅子」這個道理;
      當MaGrand為人家姑之後,Ma Grand開始將母親的角式淡出,
      不竟,我的孩子已成年了,有獨立的思想及個人的生活方式,Ma Grand相信並尊重孩子,
      他不單是丈夫,是爸爸,陪伴他走更遠的路不是母親而是媳婦喔....

      刪除
  48. 今天二人世界**。゚好彩冇落水

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽外子說,中午下雨頗大!
      好彩二人世界冇落水!

      刪除
  49. 大家都係為頭家咋...冇問題呢

    回覆刪除
  50. ☁*美夢。゚good night ☁*快樂星期日・゚゚

    回覆刪除
  51. Ma Grand,週日愉快。
    我完全明白及理解,因為從小媽媽一直將她的看法,心路歷程,全都和我姐弟倆說,她就是怕:重蹈覆轍. 你和我媽媽都是有智慧的人,值得人尊重。

    回覆刪除
  52. 平凡的生活*❀。齊齊一世快樂*.•享受一切美好喇喂
    開心萬事都得•。\(。◕ヮ^)/•。我出門行街啊...886
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓   .•*¨`*•❤
    ┃簡┣━┫好┣━┫樂┃ ¸.•*¨`*•❤
    ┗━┫單┣━┫快┣━┛
     :┗━┛:┗━┛: .⊹*¨`*•❤
     ★   .★   ★
    •♡•───•♡•───•♡•───•♡•───•♡•

    回覆刪除
  53. MY █▄❤VҼ 好姊妹ღ早晨
     ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡
     ┃┗┛ appy¸.•*¨星期天❉•.。 Ѽ
     ┃┏┓┃
     ┗┛┗┛  *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♬.♩•*Ϡ₡•*♫*

    回覆刪除
  54. •。齊齊.¤笑呵呵•*°瞓得❥食得❥玩得❥開心萬事得*•

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓得❥食得❥玩得❥開心萬事得*•......幸福!

      刪除
  55. 大家都快樂呀⊹❤。・゚゚幸福伴隨每一天

    回覆刪除
  56. 剛買好今晚果餐...回家落大雨呢

    回覆刪除
  57. MY █▄♡VҼ 好姊妹*☁。゚黃昏好

    回覆刪除
  58. 早上好,Ma Grand。又一個星期了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      週一下雨後,天氣稍涼!

      刪除
  59. 去洗白白喇...美好的一天以過
    ☁。゚晚安安呢*甜夢喇*☁。゚星期二

    回覆刪除
  60. 唔容易...找到合心意神鳳食堂

    回覆刪除
  61. 天氣稍涼...怕熱的人...C 服了

    回覆刪除
  62. Ma Grand好,,,,
    隨意,看似簡單,做起來其實很難,,,,,,,,,

    回覆刪除
  63. MY █▄ϑVҼ 好姊妹 っˆヮˆ)っ*¨•☁早晨喇喂*¨*☀
    ┏┓┏ a Ρpy。・゚゚
    ┃┗┛┃・。♡ \(◕ヮ◕)/
    ┃┏┓┃•*¨*❥天天向快樂前進♥ ˚ •。
    ┗┛┗┛✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀

    回覆刪除
  64. 齊齊時刻笑笑°*美好的一天自然又展開
    窩心錫錫+幸福抱抱...每天都是新的人生
    ▓─▄██▄──▄██▄───▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄・⊹
    ▓▐█░████████▌─███████───▄▀•*¤
    ▓─██▒███████──▀█████▀▀▄▀¸„ø¤º°¨♦
    ▓──▀██████▀─────▀█▀.❥.`•♦•´。.✬¤
    ▓────▀█▀─❥。.♦♪°•♩¤。.♬。.❉•:¤。⊹♫*.•♦
    ▄▅▆▇██▇▆▆▅▅▄▃▃▂▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除
    回覆
    1. 齊齊時刻笑笑°*美好的一天自然又展開

      刪除
  65. ✿╔══╗╔══╗❀╔╗╔╗
    ✿╠══║╠══║❀║║║║╔╗•°*。.開心萬事得*・♡
    ✿║══╝╚══║❀║║║║╚╝ •°*Ѽ•*¨*\(◕ε⌒* )/
    ✿║░═╦╦═░║❀║║║╚═══╔╗ ╔╗
    ✿║░═╬╬═░║❀╚╝╚═════╝ ╚╝
    ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩

    回覆刪除
  66. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*¨•☁晚安喇喂*¨*

    回覆刪除
  67. 找不到同 一樣的食堂呢
    尋找新食堂...要找到...好容易...不過求求其其吃飽呢

    回覆刪除
  68. 係呢30號後...9:00 我沒有了常去的食堂...超煩哩...離別又傷感

    回覆刪除
  69. Ma Grand,,你就吃午飯了.....

    回覆刪除
  70. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*¨•☁早晨+下午好+黃昏好喇喂*¨*☀

    回覆刪除
  71. 我知...我真喺幾多要求...不過食啊...一定係要求喎
    所以要找間茶餐廳❉坐得舒服ღD食物又OK
    最重要是有人情味的地方吃飯真唔容易...Ma Grand 理解...謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 「最重要是有人情味的地方吃飯真唔容易」
      多年來建立的友誼!

      刪除
  72. 哈哈哈...去老闆家搭單...冇樓面聰哥哥在啊...
    笑嘻嘻...這種關係已不是顧客與老闆
    前幾年...表姐夫...表姐...回港...和我回鴨洲看神公出世地方
    表姐夫...表姐...看到有...得...鴨洲的海鮮...快步買哂
    來去(廣東燒味)煮熟...大家吃...真係...樂在其中呢...找到一間如此合心意,確是難

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁....不如去聰哥屋企搭單啦!.......講笑咋!
      看你咁寫「廣東燒味」簡直屋企一樣呀!!

      刪除
  73. Dear Ma Grand!......似乎您比我更忙....he.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 也是!...外出轉一圈回家已到中午..
      祝大家忙樂!

      刪除
  74. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*¨☁ *¨☁Good night 甜夢先呢*¨☁

    回覆刪除
  75. 對呢...多年來建立的友誼呀...唔容易

    回覆刪除
  76. 聰哥哥和「廣東燒味」簡直屋企一樣呀

    回覆刪除
  77. Ma Grand早上好。
    上星期我也學人去游泳,點知不但學不會,連喝了幾啖池水,EE,,真沒用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      為你鼓掌!!初學游泳去較淺的練習池,
      當不夠氣時馬上站起...很快學會,加油喔!!

      刪除
  78. Ma Grand我起身嚟*¨•☁早晨喇喂*¨*☀

    回覆刪除
  79. 哈哈哈...好的...今晚9:00 聰哥哥之廣東燒味見呢

    回覆刪除
  80. 係呢...大家都享受剩餘時光...約定今晚9:00 廣東燒味吃晚餐

    回覆刪除
  81. Ma. Grand星期五早上好,你這張圖的詩我已經寫好了,校了明天下午五點post,,,,用四角豆來做題材、在此,蜓再次謝謝你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 週五好,Ting Tze!
      Ting Tze的post一定欣賞啦!
      不用客氣喔!

      刪除
  82. っˆヮˆ)っ MY █▄ϑVҼ 好姊妹*¨*☁早晨+黃昏好喇喂☀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們差不多時間起身!
      早晨+黃昏好喇喂☀

      刪除
  83. 大家Happy星期五...今天天氣都好好

    回覆刪除
  84. 明天我兩公婆和契仔一家...又有老朋友...去玩...一定超快樂分給大家

    回覆刪除
    回覆
    1. 又是幾家大小去玩啦!
      超級快樂日子!

      刪除
  85. 回覆
    1. 這兩天天氣清爽而不悶熱,
      走到街外蠻寫意..

      刪除
  86. 又是幾家大小去玩啦...今晚...要好早去見周公子呢

    回覆刪除
  87. 好幾晚...冇煮消夜餐喇...今晚...我都係買包包吃

    回覆刪除
  88. Ma Grand.週日好,有去喝茶嗎?我剛起來........

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日愉快,Ting Tze!
      叨了外子Grandpa光,今天吃得飽飽!

      刪除
  89. 我不習慣早睡早起的 ...不過見契仔...才冇問題呢

    回覆刪除
  90. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*¨*大家Happy星期曰☁

    回覆刪除
    回覆
    1. 快樂父親節,Ma Grand 黏著外子吃了一頓飽飽的午餐!

      刪除
  91. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*¨*☁晚安甜夢
    我回家呢...出左新文章...週未節目呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 愉快的短程時間旅遊最好,不用太辛苦,
      快樂畫面在fb欣賞了,超級快手!

      刪除
  92. Ma Grand,,又一個星期了,昨晚那餐消化了嗎??哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. Ting Tze真細心!!
      昨午吃了一頓飽的,
      Ma Grand晚餐也不用吃!

      刪除
  93. Ma Grand, 天氣好熱呀, 食豆都好噃!

    回覆刪除
  94. ★。゚•☾又係晚安甜夢時間喇・゚☆。*☁

    回覆刪除