網頁

2015年6月8日 星期一

與友共聚.


親朋好友共聚,

東家長短說趣,

偶然有點爭拗,

無傷彼此情緒.

........


有感親情可貴,

不敢熟不拘禮,

互相守望相助,

前嫌亦不介蒂.




166 則留言:

  1. 好友☼・゚´*♦黃昏好☀・゚☁快樂的心情超咁快又一星期開始

    回覆刪除
  2. 齊齊時刻窩心錫錫又快樂抱抱°•♥*。享受幸福人生呢
    。 *❤.¤•。╠ ╣ a Ρpy享受與親朋好友共聚聚聚

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家積極樂活,讓身心充滿正能量!

      刪除
  3. 好友★・゚´*♦晚上好囉・゚☾
    ✬´*你又係時候煮飯呢.• ☁
    今晚餐餸菜剛買左呢...不過冇行街街囉
    夏天陽光靚靚..天氣熱D我都冇問題呢

    回覆刪除
  4. 有緣始相聚,交流才有趣。
    口角總會有,笑笑莫再追。

    早安,Ma. Grand..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 有感親情可貴,不敢熟不拘禮,
      互相守望相助,前嫌亦不介蒂.

      午安,Ting Tze!

      刪除
  5. 好友.⊹・゚✾快樂星期二☼´*♦早晨&午安☀・゚☁
    ♥・゚ღ・*♡。¤`❤。❉º大家天天享受╠ ╣ a Ρpy❥・゚❣

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉眼又見好友!
      時間過得好快!..快樂啦!

      刪除
  6. Ma Grand好友.・゚出新文章。¤`我當然要來支持呢

    回覆刪除
  7. 哈哈...我係愛夏日天氣...身體熱D好過凍呢
    起身嚟...哈哈...天氣好好...我洗床舖先得了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你愛夏日長!....熱好過涼!
      Ma Grand今年都無有怕啦,去邊都拎著個風扇仔!
      天氣好好..洗床舖...慢慢嚟喎,好辛苦播!
      揾日Ma都去曬被至得!

      刪除
  8. 好友・゚快樂話咁快又一天喇喂
    哈哈...時間真係超過得好快的

    回覆刪除
    回覆
    1. 忙碌、或清閒,感覺時間勁快過!...太好囉!

      刪除
  9. 係呢...天氣好好...洗床舖...好快收得呢
    揾日Ma Grand去曬被至得...熱熱無有怕啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 太陽好曬曬被...D被暖D喎~都是大媳婦教Ma Grand!

      刪除
  10. 天天都係節曰咁愉快...勞動節生活也一樣囉

    回覆刪除
  11. 前嫌亦不介蒂,仍然送給關懷。
    即使一廂情願,自己做好無愧。

    早晨,Ma. Grand...

    回覆刪除
    回覆
    1. 生命其實好寶貴,積極樂活不浪費;
      何必為鎖碎事宜,勞累精神去扭計.

      下午好,Ting Tze!

      刪除
  12. 對呢...忙碌、或清閒...感覺一樣時間勁快過咁
    可能...大家天天享受生活...心情自然好...掛

    回覆刪除
  13. 哈哈...都係出街食方便招呼咁多親友呢
    其實當晚都唔知去食咩好...因神媽未過守孝100曰
    不可以吃牛...不可以做喜事...不可以恭喜...不可以送或收禮

    回覆刪除
    回覆
    1. 招呼親友在外面吃飯,自然較在家方便啦,家人眾多呀!
      而且都是摯親吃什麼怎會計較?

      刪除
  14. 好友☼`*☁傍晚好喇喂¤`。☀º❉話咁快又一天囉♦⊹・゚✾
    明天下午2:00 約左細家姐在元朗食早餐...之後去買生雞
    因為外孫仔...12朝...買哂野還要坐巴士去東湧咁路途遙遠呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 早唞啦好友!
      「因為外孫仔」,不明原委者以為你是亞婆!...其實神鳳正值年青!

      刪除
  15. 早晨好,Ma. Grand.......

    生命很寶貴,自己要捍衛。
    愛人愛自己,此生不浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!

      最怕糾糾纏纏,不若放眼向前,
      明天會否更好,奮發而求實現.

      刪除
  16. 糾纏讓人煩惱,做人何必老土。
    得饒人處能饒,人生路上飛遨。

    Ma. Grand星期五好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得真正好!...
      最忌又老又土,做人該有風度;
      得得失失無數,抖擻精神趁早.

      午安,Ting Tze!

      刪除
  17. 好友☼`*☁早晨&午安喇喂☀º❉
    話咁快又一天¤`。♦快樂星期五
    明天和星期日...約定好同契仔一家+老朋友
    番大陸玩兩日一夜...星期一...瞓飽才回覆大家呢

    回覆刪除
  18. 哈哈...我親友把口好嘴叼...大家想吃咩都講好久的
    唔使理會呢...多年好友都知道...我不是亞婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 識飲識食,自然嘴叼啦!
      我的家姑與大姑奶亦是極挑剔之人,
      吃什麼總是嫌七嫌八,咸又話咸,淡又話淡!...
      到了Ma Grand就不敢嫌啦,好食又食下,唔好食亦食下,勻勻循循!
      Ma Grand當然知道好友不是亞婆啦!...

      刪除
  19. 我D親友都係與Ma Grand家姑與大姑奶亦是極挑剔之人
    哈哈哈,,,大家也是識飲識食...自然嘴叼啦

    回覆刪除
  20.  ∧_∧
    (。・ω・。)つ━★・*。
    ⊂   ノ    ・゜+.
     しーJ  好友 ೋ♦甜夢・゚晚安✬。゚*☁☾
    星期一¤`。❉我吃喝玩樂完又瞓飽才回覆大家呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友去旅遊,
      現在預備起程啦!祝樂!

      刪除
  21. 週末愉快,MA GRAND.............

    回覆刪除
  22. 偶而相聚,其樂無窮......: )

    回覆刪除
  23. 得失無可數,輸贏淡然吐。
    不做虧心事,人生活得好。
    週日好,Ma. Grand

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日好,Ting Tze!
      俯仰無愧,待人有禮,
      隨遇樂安,忠恕孝悌.

      刪除
  24. 無愧做人逍遙,有禮處處歡笑。
    隨遇隨緣隨心,孝道忠誠重要。

    Ma. Grand早上好。。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨遇而心安,且從寬處看,
      嘯遨於俗塵,趨吉避兇悍.

      下午愉快,Ting Tze!

      刪除
  25. ❣・゚❥好友❉.⊹我起身嚟.。哈哈・゚✾
    快樂星期一☼´*♦早晨&午安☀・゚¤☁
    ♥・゚ღ大家天天享受╠ ╣ a Ρpy♡º。`・*❤

    回覆刪除
  26. 點解Ma Grand每次旅遊,都一個人,孤伶伶的...可解唔找人陪著去旅行...喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為外子Grandpa不愛旅行...
      除了去台灣...去台灣,Andrew一家大少一定陪著Ma Grand上山下鄉,
      但他們只有暑假才有空,算吧啦!

      刪除
  27. 哈哈...昨晚12:00幾...我以回家呢

    回覆刪除
  28. 如果得我一個人...我就唔會去旅行...一定找人陪著喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸福的人很難體會孤獨者的遺憾...

      刪除
  29. 兇悍皆理虧,寬恕心很貴。
    若是事事怨,做人太無謂。

    早晨Ma. Grand.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得真有意思,埋怨不如讀書,
      退一步寬且廣,泰然自若眉舒.

      下午好,Ting Tze!

      刪除
  30. 好友☼¤´*⊹ ♦黃昏好☀・゚º。☁
    ❤我瞓醒去交費又行街街啊 ೋ♥

    回覆刪除
  31. 和契仔去旅遊真係超爽的又快樂喇喂
    幸福的人很難體會孤獨者的遺憾...對不起

    回覆刪除
  32. 心照不宣,不用明詮。
    感謝銘記,似泉永涓。

    Ma. Grand喜悅,安康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就當做試練,無言也難辨,
      暗箭總難防,如何悉其面?

      週三,開心,Ting Tze!

      刪除
  33. 謝謝Ma. Grand....早安

    有理不用辨,寬心自安然。
    人生總有坡,笑笑又一天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 週四,不生氣!
      午安,Ting Tze!

      人生總有坡,怡然笑呵呵,
      走到水窮處,引吭也高歌.

      刪除
  34. 好友☼´*♦早晨&午安☀・゚☁ º。
    這幾天玩完回家我超眼瞓¤´*⊹
    所以無上網❤無煮飯係咁瞓啊 ೋ♥
    今天瞓醒好好多呢¤´*我就出門去行街街啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 正在擔心好友是否不適,
      還好只是疲勞....超眼瞓!

      刪除
  35. 6月份的端午節&父親節&
    家人和神公生日我都唔可以慶祝
    直接去到8月份頭´*所以家人預早安排好節目呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 平平安安,健健康康,
      每天過得稱心如意囉!

      刪除
  36. 好友´*♦ º☾。❉甜夢★・゚✫晚安✬。゚*☁我係只是疲勞超眼瞓唔係不適¤`。

    回覆刪除
  37. 我天天都係吃飽就瞓...瞓飽吃飽行街...買鎹菜咋

    回覆刪除
  38. 週五愉快,Ma. Grand......

    走到水窮處,心藏百萬獅。
    事事都順景,何來成大志。

    回覆刪除
    回覆
    1. 預祝端午節愉快,Ting Tze!

      人生豈盡如我意,苦笑之後再開始,
      真金那怕洪爐火,磊落大方顯才智.

      刪除
  39. NO,1 好友☼`*☁早晨好&黃昏好&傍晚好喇喂
    ✾¤`♦。º❉唞足精神瞓醒話咁快又星期五喇喂⊹・゚☀
     ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚ʚïɞ ¤¸.•*¨.ƸӜƷ*•*`*•❀
     ┃┗┛ a Ρpy⊹大家感恩幸福滿瀉每一刻
     ┃┏┓┃  *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
     ┗┛┗┛ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı ¸.•*¨*✿
    ♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♣♧♣♧♣♧♣

    回覆刪除
  40.  ∧_∧
    (。・ω・。)つ━★・*。
    ⊂   ノ    ☆・゜+.
     しーJ   °。+ *´¨)⊹・゚
          ೋ♦*´¨) ¸.☾·*¨)
        (¸.·´★ (¸.· * ✬☁*¨¤`。
    っˆヮˆ)っ。・゚゚・好友。゚♥嘻嘻•*¨*❤做了第一喇喂
    其實這類短程旅遊真不錯了。。゚ღ平靚正呀❥•*¨*♡
    \(。◕ヮ^)/。・゚゚・。我都係對飲食諸多挑剔...喎
    哈哈...精打細算唔容易的Ma Grand說得好...平有平食...貴有貴食
    我就好容易買菜煮菜些呢...因為我得兩公婆吃...自然我話事

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話好友是幸福小女人啦!
      你話晒事!

      刪除
  41. 神公開車了⊹。゚❉我回覆完Google快樂出門行街
    好彩做到幸福小女人咋...哈哈...其實我好惡喇喂

    回覆刪除
  42. ❥❥感恩又一天♡•❣唔少得❤天天開心萬事得呢ღ・。。゚♥

    回覆刪除
  43. 好友´*♦ º☾。❉甜夢★・゚✫晚安✬。゚*☁
    我明天二人世界❤•・。。゚*♥又唔上網啊

    回覆刪除
  44. 好友´*♦ º☾。❉晚上好★・゚✫快樂星期五&節曰喇喂✬。゚*☁

    回覆刪除
  45. 週日愉快,Ma. Grand........

    百忍可成金,風雨鍊身心。
    容人如容己,才智慢慢滲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 週一愉快,Ting Tze!

      風雨鍊身心,百毒無法侵,
      本來與人善,偶遇頗不堪.

      刪除
  46. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀
    因神媽未過守孝100曰
    我都冇做節...要過8月3日啦

    回覆刪除
  47. 其實我係外家時候以是惡慣了...哈哈哈
    家中我最細...不過現在我都係惡女人...外家大事都係我話事

    回覆刪除
    回覆
    1. 有份量之人才有'惡'本錢,
      好友叻叻...自然話晒事!

      刪除
  48. Ma Grand提早去游泳都好...無咁熱嘛
    與大家聚會...忙樂的一天...隨心寫意

    回覆刪除
  49. 人善被人欺,兇惡只是悲。
    誰是誰與非,上天公平記。

    Ma grand..昨晚吃飯一定很開心呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人善人欺天不欺,惡劣行為最可悲,
      偶然遇著這敗類,難道要投鼠忌器?

      午安,Ting Tze!...天氣炎熱,外出一次幾乎累壞!

      刪除
  50. 神媽有四個仔女。゚我最細又夠'惡'...自然話晒事喇喂

    回覆刪除
  51. 好友☾*´¨✬早午晚安☆・♦・゚❉我昨晚起唔舒服呢◇。゚★*☁

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日好D未呀?
      身嬌玉貴呢....即喺話要保重身體呀!

      刪除
  52. 這幾天天氣不穩定,出門要小心呀,帶把雨傘。
    早好....Ma. Grand...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早好大雨喔,站在地鐵避了一會兒!

      午安,Ting Tze!

      刪除
  53. Ma. Grand早晨。。
    下雨了,天氣沒那麼熱,我覺得還好,是嗎.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!
      還好不是整天下,Ma Grand非常幸運,來回都無雨!

      刪除
  54. Ma grand.....早晨。
    日日好心情,只看好風景。

    回覆刪除
  55. 嘻嘻,上班前來留言嘛。

    早安,Ma. Grand.....好境心中播,天自降褔禍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早下雨呢!..

      午安,Ting Tze!
      好境心中播,惡人自折磨....

      刪除
  56. ೋ✱好友。・゚゚・❉甜夢♦・゚晚安☁
    人老左...皮氣好些了...冇咁'惡'掛...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 老?....幾時得黎吖!
      早晨早唞啦好友!

      刪除
  57. 這幾天瞓多些...我都係好番8899...咋
    還有些唔舒服呢...多瞓幾天啊...感冒冇咁快清得哂呢

    回覆刪除
  58. 早晨,MA GRAND...週末愉快.....

    回覆刪除
  59. Ma. Grand...週日順心。

    好友共聚,開心派對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!

      閒談說趣,偶然半醉....(Ma愛飲啤酒呢!)

      刪除
  60. 我以前滴酒不沾,但現在多了陪老闆去應酬,所以紅酒或餐前酒會淺嚐,其他的還是不會。。

    早安安,MA GRAND。

    回覆刪除
    回覆
    1. 淺嚐未嘗不可,酗酒可是不妥,酒能傷肝亂性,小酌含飴膳佐.

      下午愉快,Ting Tze!

      刪除
  61. 好友♦・゚☼傍晚好喇喂*☁`☀大家周一愉快呢

    回覆刪除
  62. 係...囉...感冒要慢慢調理呀
    哈哈...咁人大左...囉...我都還有幾十年才老呢
    *´¨我準備好今晚2:00餐餸菜了

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少感冒菌,就是有點煩人...胃口比日常差,水果又不能吃,又易疲倦!
      祝你大勝!...打贏感冒菌!
      年輕人充滿戰鬥力呀!

      刪除
  63. Ma Grand...早,,,明天又放假了,,,不過我還要回公司半天,,新公司太多工作了.......

    回覆刪除
  64. ♥*¨❣快樂時間過得好快又係時候講❥。゚ღ❤・゚゚♡
    ☁*´¨☾*¤好友❉*´¨◇甜夢✬•*¨♦晚安- ҈ -•*☆。゚★*
    ∴*齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生❦
    大家天天Ѽ瞓得Ѽ食得Ѽ玩得Ѽ開心萬事得。*

    回覆刪除
  65. Ma Grand真好友的...我就係咁
    還有少少感冒菌清唔哂...好易疲倦
    我瞓幾多都好似無瞓咁...囉
    食薬太多...口苦苦...胃口比日常差

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友,感冒之後要D耐性復原呀!
      胃口慢慢調較!

      刪除
  66. 假期又去進餐,輕鬆愉快簡單。

    早晨,Ma. Grand....

    回覆刪除
    回覆
    1. 平淡簡單開心,偶然聽聽樂音.

      七一愉快.Ting Tze!

      刪除
  67. ☁*´¨☾*¤好友❉*´¨◇話咁快又一天✬•*¨♦晚安- ҈ -•*☆甜夢。゚★*

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間過得好快,又是好友甜睡時間!

      刪除
  68. 好友❥。゚ღ放心呢♥*¨❣我會慢慢調理呀❤・゚゚♡

    回覆刪除
  69. Ma. Grand....安好

    音樂陶性情,詩書將心盈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 持盈祈保泰,舉操顯輕快..

      午安,Ting Tze!

      刪除
  70. ✬*◇又是好友★*´¨☾瞓覺豬時間♦・゚☆甜夢❉晚安☁。゚

    回覆刪除
  71. 瞓多D...小上網...感冒菌好快清哂啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 休息多D自然身心都抗病毒強D啦!

      刪除
  72. 輕盈自安神,淡墨抒詩文。
    早好,MA GRAMD。

    回覆刪除
    回覆
    1. 輕輕鬆鬆週四啦,回家路上偶拍花...

      午安,Ting Tze!

      刪除
  73. 係呢*´¨星期五*´¨我唔使煮飯*´¨行街呢
    快樂星期六¤❉*´¨- ҈ -•*◇神公可休息啊

    回覆刪除
  74. ✬*´¨◇好友★。゚☾瞓覺豬♦・゚☆甜夢❉晚安☁´¨- ҈ -
    大家都感冒菌都清唔哂啊•*¤∴齊齊休息多D呢

    回覆刪除
  75. 輕鬆拍拍花,閒來看書畫。

    週末愉快,Ma Grand。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 總是自尋樂趣,滌盡惡劣情緒...

      週末好,Ting Tze!

      刪除
  76. 好友´*♦ º☾甜夢★・゚✫晚安喇喂✬。゚*☁快樂星期曰呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快又是週日,因為有D期待,所以開心!

      刪除
  77. 哈哈...每星期五晚...我都不用煮飯...快步上網回覆哂大家呢

    回覆刪除
  78. 週日快樂,Ma. Grand.......

    回覆刪除
  79. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期日
    っˆヮˆ)っ。・゚゚・大家天天開心萬事得・。.囉
    ╓────╖
    ║─╓╖─║
    ║╙──╜║¨*ʚïɞ
    ╙─╖╓─╜`*•..¸¸.•*¨*ƸӜƷ*
    ╓─╜╙─╖╔═╩═╗
    ╙─╖╓─╜─•╬╬¸.✿•*¨*✿
    ──╙╜───•╚╬═¸.•*¨❀.•*`*•❀
    ♣♧♣╬═╬╬═♣♧♣╬╬═♣♧♣╬═╬

    回覆刪除
  80. っˆヮˆ)っღ・。。゚♥Ma Grand期待週日呢。・゚゚・ ೋѼ*
    Ma Grand要日日煮飯呢❥♡•❣唔少得❤天天開心萬事得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮飯都開心!....亞Ben返家吃晚餐!

      刪除
  81. 好友♦・゚☼黃昏&傍晚好喇喂*☁`。・゚゚☀
    っˆヮˆ)っ❥*¨`*•❣。我洗完衫先行街呢♥・゚゚ღ・♡.•❤
    係呢...煮飯都開心...你有亞Ben返家吃晚餐...我有神公...大家好

    回覆刪除
  82. 我有兩種毬蘭。・゚゚因天氣過熱*¨`*CC嚇咁
    所以今天要花時間用其他盆栽培技術救救了...希望成功呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力呀,用心栽培,植物也能感應!
      放到蔭涼處,置把小風扇吹吹...

      刪除
  83. Ma Grand,早安。。
    游泳強身體,詩書養矜貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!
      運動使人愉快,健康無可代替.

      刪除