網頁

2014年8月15日 星期五

驟雨初晴...



驟雨初晴軟風輕,


朗朗藍天草青青,


萬物靜觀皆樂趣,


   滌盡俗慮享幽清。





213 則留言:

  1. 今日是8月15號.星期五..我一早約定.tun kwong lung
    4:30.華立茶餐廳.飲下午茶呢..太陽乖乖出來呢

    回覆刪除
  2. 電腦防毒攪妥...不過一樣入不到 Yahoo E-Mail
    我天天都要入Yahoo E-Mail 才知道那個FB好友有回覆呢
    因為我回應有幾十人呢...所以一定要正常情況運作

    回覆刪除
  3. 哈哈哈...飲完下午茶... 我去行大埔墟...新街市呢...今晚又煮樂吃樂
    一會兒9:00♥*¨• 就出門吃飯呢...說定*☁。゚好友Ma Grand¸晚安甜夢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友煮樂吃樂,
      Ma就懶洋洋,全靠外子幫忙!

      刪除
  4. 驟雨初晴軟風輕,粼粼波水天已明,,,,,
    週末愉快,Ma Grand

    回覆刪除
    回覆
    1. 粼粼波水天已明,閒依小樓眺新晴..
      週末好,Ting Tze!

      刪除
  5. 昨晚...刪除防毒軟件...入到FB E-Mail 呢
    星期一...要打電話去...卡巳斯基的技術支援啊

    回覆刪除
  6. 昨天...在大埔墟...華立茶餐廳...開心飲下午茶呢
    20號...星期三...大哥pat我地約會一班FB友...再來歡樂聚會
    今次我要早上11:30起身...去到葵芳地鐵站1:00 嚟
    同行10人去飲中茶呢...興奮 laa⊹Ѽ*快樂啊♥*¨•

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺好有勁喎...要犧牲睡眠時間呢!

      刪除
    2. 嘻嘻...犧牲睡眠時間一次咋

      刪除
  7. 今天冇得拍拖樂...神公要開車
    *☁。゚¸Ma Grand„好友ø¤º°¨☁早晨+黃昏好⊹☀*。゚

    回覆刪除
  8. 對呢...神公要開車...我上網一樣開心
    話咁快又一天 laa*☁好友。゚晚安甜夢¸„ø¤º°¨⊹*。゚

    回覆刪除
  9. 好彩...神公學識左...刪防毒...裝防毒...我不用煩呢

    回覆刪除
  10. 不是朋友多小...我習慣看E-mail方便D啦

    回覆刪除
  11. Ma Grand,週日又例牌節目,祝愉快。

    回覆刪除
  12. 我來了„ø¤º°¨☁早晨+黃昏好⊹☀快樂星期日*。゚

    回覆刪除
  13. 我都又係噃...電腦突然出現異象...就是不方便啦

    回覆刪除
  14. 好彩...神公和老朋友...干脆利落...回復正常...一天光晒
    我一會兒出門行街市...買多些好菜煮呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 神公幫得手真喺好!
      難怪你用心煮好餸!

      刪除
  15. 閒依小樓眺新晴.錦心蘭語訴心聲。。
    星期一好,Ma Grand。

    回覆刪除
    回覆
    1. 錦心蘭語訴心聲,烹茶勸飲杯莫停..
      黃昏好,Ting Tze!

      刪除
  16. 哈哈哈...又係快樂星期一⊹Ѽ
    今日天氣又放晴„ø¤º°¨☁早晨+黃昏好⊹☀*。゚

    回覆刪除
  17. ❉*゚話咁快又一天 laa⊹Ѽ*就到快樂星期三♥*¨•
    MY █▄♡vE 好姊妹•*´*呵呵呵...好的*。記得影相分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日才星期一就咁快諗住星期三...

      刪除
  18. •°。°•窩心錫錫❉幸福抱抱♥每一天。•*´*☁`天天幸福一串串¤*¨❣。

    回覆刪除
  19. 兩公婆•*´*大家好⊹Ѽ*唔老土。•*´*一切Ok正常情況呢

    回覆刪除
  20. „ø¤☁º°¨⊹☀太陽靚靚...一定笑呵呵...囉

    回覆刪除
  21. 不是真喺快樂不知時間過...是快樂時間過得好快
    天天幸福一串串*⊹。゚話咁快又一天 laa*☁。゚晚安甜夢

    回覆刪除
  22. Ma Grand早晨....
    烹茶勸飲杯莫停..今天天氣變陰晴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!
      天有不測之風雲,傾盆大雨洗俗塵..

      刪除
  23. 哈哈哈„ø¤º°¨好友☁早晨好+黃昏好⊹*。゚快樂星期二 laa

    回覆刪除
  24. 清晨6:00 就開始落左一場大雨呢☁*

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛亦行雷閃電,現在又恢復寧靜.

      刪除
  25. 清涼好多呢*⊹。゚我瞓到超甜呢...唔想起身嚟

    回覆刪除
  26. 大埔區...全曰都落雨...不過時大時細咁啊

    回覆刪除
  27. 其實我超小時間失眠或瞓得唔好喇
    一定係病到五顏六色了...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 睡得好也是福份!
      不少人要靠食安眠藥!

      刪除
  28. 今晚7:30以出門吃飯呢...神公7兄弟姐妹來大埔和我兩公婆吃飯
    MY █▄♡vE 好姊妹•*´**☁。゚晚安甜夢*⊹。゚

    回覆刪除
  29. 天有不測風雲,大家都要小心.....

    早上好,Ma Grand

    回覆刪除
    回覆
    1. 禍兮福兮難料,
      順其自然常笑..
      週三愉快,Ting Tze!

      刪除
  30. 週四快樂...Ma Grand...

    人人自然常笑..世界變得美妙........

    回覆刪除
    回覆
    1. 你笑我笑大家笑,
      無怨無惱嫌隙少...
      黃昏好,Ting Tze!

      刪除
  31. 無怨無惱嫌隙少.萬里雲遊隨風飄........

    Ma Grand早晨......

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬里雲遊隨風飄,天空海闊任逍遙...
      晚上好,Ting Tze!

      刪除
  32. .。❉♦。☁*゚話咁快又晚安 laa*☾。゚

    回覆刪除
  33. 今天...一早以去左上水和姊妹見面...吃完晚餐才回家呢

    回覆刪除
  34. 開心星期六.。❉♦。我又唔見人呢

    回覆刪除
  35. 又係甜夢時候 laa*☾。゚☁開心星期日

    回覆刪除
  36. 係呢...眨眼間蘭花又救活啦...超開心

    回覆刪除
  37. 神公休息啊...開心享樂拍拖

    回覆刪除
  38. Ma Grand,,去喝茶行街囉.....

    回覆刪除
  39. 星期日•*°瞓得❥食得❥玩得❥開心萬事得*•
    . ┏┳━━━┳┓
    . ┗┫   ┣┛
       ┃◕ ◕ ┃
    . ┏┛  〃┃
    . ┃●●   .┣━┳┓
    . ┗┻┳━━┛ ┣┛
    .   ┃┏┓┣┓┃
    唔該`*•天天去最快樂嘅地方*。嘩哈哈

    回覆刪除
  40. 陽光靚靚ღ開心的心情延續到每一個明天ღ
     ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡
     ┃┗┛ appy♡⌒╮
     ┃┏┓┃ ♡
     ┗┛┗┛  ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚*°•♩。♪.♬。♫*
    *°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*

    回覆刪除
  41. ❣¤º°¨*我瞓醒去街先回家上網啦•*☀黃昏好☁
    ♦・゚Ѽ齊齊窩心錫錫又快樂抱抱每一天•*¨♦Ѽ
    ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♬.♩•*Ϡ₡•*♫*

    回覆刪除
  42. Ma Grand 一向寫意!.....恭喜!.....

    回覆刪除
  43. 天空海闊任逍遙.愛浪情濤泛激潮.
    早安,,,,Ma Grand

    回覆刪除
    回覆
    1. 天空海闊任逍遙,進退自如順流潮...
      午安,Ting Tze!

      刪除
  44. •*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚話咁快又星期一 laa*♦。゚

    回覆刪除
  45. ❥・゚Ѽ齊齊窩心錫錫又快樂抱抱每一天❣•*¨Ѽ
    `*♫•❤¸.❀•*¨ʚïɞ⌒✿╮♬。♡・゚•*•♪ღ♩¤❉º°¨ƸӜƷღ

    回覆刪除
  46. 我起身嚟...一會兒我出門...買打理盆栽材料啊

    回覆刪除
  47. 外面陽光仍然靚靚...我去行街街最好的
    Ma Grand 一邊煮飯...一邊上網都好玩

    回覆刪除
  48. 洗完衫...出門買打理盆栽材料
    不過冇收獲...去左剪頭髮...明天再行呢

    回覆刪除
  49. .。❉♦。☁*゚話咁快又晚安甜夢時間 laa*☾。゚

    回覆刪除
  50. ,進退自如順流潮...開開心心迎每朝......

    早晨,Ma Grand

    回覆刪除
    回覆
    1. 開開心心迎每朝,吃吃喝喝說說笑...
      黃昏好,Ting Tze!

      刪除
  51. •*☀早晨+黃昏好*゚❉.。♦⊹。☁*゚話咁快又一天 laa*☾。゚

    回覆刪除
  52. 昨天...我去左剪頭髮..扮靚... 今天我幫助...好姊妹買了打理盆栽材料啊

    回覆刪除
  53. Ma Grand 秋季到了...你早上出門都要帶外套呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快,秋天又到!...謝謝你!大家都要健健康康喎!

      刪除
  54. 大家都要...開心萬事得...天天笑呵呵

    回覆刪除
  55. 剪個新裝...真係精神爽利...好多呢

    回覆刪除
  56. ⊹。☁★Ma Grand 話咁快又晚安甜夢時間 laa*☾。゚✬

    回覆刪除
  57. 吃吃喝喝說說笑..........安安穩穩睡好覺.....
    Ma Grand 好..覺..我是用普通話音寫........

    回覆刪除
    回覆
    1. 週三愉快喔!
      安安穩穩睡好覺,矇矇矓朧鐘聲鬧...

      刪除
  58. 係呢...剪個新髮型...精神爽利
    大家好。゚♡唔老土♦・゚Ѽ身體健康最好
    齊齊窩心錫錫又快樂抱抱⊹。溫馨每一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家好。゚♡唔老土♦・゚Ѽ身體健康最好

      刪除
  59. 今天...我以去左上水...見好姊妹
    解決幾盆快C的蘭花...好彩冇問題呢

    回覆刪除
  60. 話咁快又一晚⊹。☁★甜夢安睡 laa*☾。゚✬

    回覆刪除
  61. 矇矇矓朧鐘聲鬧...匆匆忙忙公司跑............
    Ma Grand,星期三好,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期四好,Ting Tze!
      匆匆忙忙公司跑,和和氣氣不爭吵...

      刪除
  62. Ma Grand•*☀早晨+黃昏好¤º°¨*☁
    大家好。゚♡唔老土♦・゚Ѽ身體健康最好
    齊齊⊹。窩心錫錫又快樂抱抱⊹。溫馨每一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家好。゚♡唔老土♦・゚Ѽ身體健康最好

      刪除
  63. 我都好開心...救到幾盆快C的蘭花...樂在其中...希望又可重新...美麗地開花結果

    回覆刪除
  64. 神婆以起身嚟...編織今天星期四...充實開心樂無窮啊

    回覆刪除
  65. 和和氣氣不爭吵...知知足足莫比較........
    Ma Grand•...又星期五了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 知知足足莫比較,恩恩愛愛到白頭...
      小週末愉快,Ting Tze!

      刪除
  66. ╠ ╣appy 星期五•。.♪°•充實的一天

    回覆刪除
  67. 我就出門行超級市場•。.今晚唔使煮食...不過都要買曰用品
    神公明天休息°•星期五晚收工去飲夜茶...零晨4:00 才回家

    回覆刪除
  68. 我今天都係悉心照顧蘭花呢...開花結果當然好
    不過冇我都無問題呢...過程最重要享受到...窩心錫錫又快樂抱抱每一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 過程最重要!
      享受了箇中樂趣OK囉!

      刪除
  69. 去飲夜茶...其實我地來講...一D都唔新鮮喎

    回覆刪除
  70. 當然是市場需要...才會有蠻多夜市開到24小時的
    香港地...其實最小有...二百萬人是夜間工作人員
    由其...的士...酒樓做點心...麥當勞...茶餐廳
    火車站員工...巴士員工...記者...警察局...醫院
    電腦系統...電視節目員工...消防員...工業區...還有很多...唔數呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 被你如此分析,夜間工作人士果然不少呢!
      ...還有報紙、印刷、運輸、看更等等.

      刪除
  71. 對呢...種花種菜...過程最重要...我享受了箇中樂趣了
    ☾。゚☁•*¨✬瞓覺覺豬喇喂*゚♦甜夢安睡 ・゚★明天我二人世界喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 種花種菜...過程最重要.
      等如養育孩子,不光是付出,過程中享受了無數歡樂!
      Ma最鄙視某些父母,..「我如何如何含辛茹苦養育你成長...」
      彷彿要求收數般!

      刪除
  72. 種花種菜...我不知道是否等如養育孩子過程一樣
    不過...種花種菜付出了...多數有好收獲...自然享受過程無數歡樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 一分耕耘一分收獲,
      養育孩子亦一樣,弒父母只是個別不幸例子..

      刪除
  73. 係囉...香港地...真係夜間工作人士超多呢
    還有我這個一家之煮...都係夜間工作人士呢....ka ka ka

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣說來Ma Grand與外子也算夜間人了,
      因為早睡,天未光已起床.

      刪除
  74. .。❉♦。星期日快樂☁*゚話咁快又晚安甜夢時間 laa*☾。゚

    回覆刪除
  75. 週日愉快,,Ma Grand..
    我現在在海洋公園........

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日好,Ting Tze!
      Ma Grand多年沒遊海洋公園了
      選個涼快的天氣Ma也要去逛逛!

      刪除
  76. ¸.❀•*¨⌒✿╮快樂週日⊹*❤.• •*☀黃昏好⊹☁
    ¸„ø❣¤º°¨*我瞓醒有藍天白雲•*⊹剛也有陣雨
    ♦・゚Ѽ齊齊窩心錫錫又快樂抱抱每一天•*¨♦Ѽ

    回覆刪除
  77. 今天星期日嚟¸„ø❣¤神公開車嚟¤º°¨*我要去街市買鎹菜呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 逛街市買菜呢,是主婦例行工作,也是樂趣所在!

      刪除
  78. 齊齊⊹。大家好。゚♡唔老土♦・゚Ѽ最好的興趣能和分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家好。゚♡唔老土♦・゚Ѽ最好的興趣能和分享

      刪除
  79. 不知不覺又係甜夢時候 laa*。゚乖乖地☁ 瞓覺覺豬*☾。゚

    回覆刪除
  80. 今天輕鬆打理我最有興趣D毬蘭¸.❀•*¨✿
    ⊹☾。゚✬'神婆冇去街市買鎹☁★*。懶懶又唔煮'囉

    回覆刪除
  81. 你們不是夜間人囉...Ma Grand與外子...是早睡早起床

    回覆刪除
  82. Ma Grand星期一好,,,,,,,

    如果你生日那天去海洋公園是不用錢的,早幾個月我媽媽生日,我和弟弟陪了她去玩,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 吖!....可惜Ma Grand過了生日!
      午安,Ting Tze!

      刪除
  83. •*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚☼
    天天喜樂處處•♩¤開心就好•*¤♬.°
    █░▐█ ▄▀▄ █▀▄ █▀▄ ▀▄─▄▀
    ████ █▀█ █─█ █─█ ──█ ¸„ø❣¤º°¨*
    █░▐█ ▀─▀ █▀─ █▀─ ──▀¸.•*¨*❤
    ──★░D░A░Y░☆░D░A░Y░──★

    回覆刪除
  84.  ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡
     ┃┗┛ appy♡⌒º°¨*•⊹開心萬事得
     ┃┏┓┃ ♡
     ┗┛┗┛  ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚*°•♩。♪.♬。♫*

    回覆刪除
  85. .。❉♦。☁*゚話咁快九月一號 laa*。゚
    ╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*❤
    ║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║
    ╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ──────────────╚═╝
    ¸.♪•*¨♪▄ █ ♬ ▄ ♫ █ ▄ ♬ ♩*¨

    回覆刪除
  86. 午安了ma. Grand......
    是晴時雨的天....

    回覆刪除
  87. 暑假結束*•¤我最愛的大細契仔也開學呢⊹*大契仔又忙忙碌碌了

    回覆刪除
  88. Ma Grand 可回復平靜*¨遊早泳*¨
    我就靜靜的享受閒暇,美食賞花一樂也
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃天┣━┫好┣━┫樂┃
    ┗━┫天┣━┫快┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:.*¨`*•
     ❤   ❤   ❤¸.•*¨`*•❣
    ❥・゚齊齊窩心錫錫又快樂抱抱每一個明天•*¨
    Ѽ `*♫•¸.❀•*¨ʚïɞ⌒✿╮♬。♡・゚•*•♪ღ♩¤❉º°¨ƸӜƷღ

    回覆刪除
  89.  ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚¸.❀•*¨⌒✿
     ┃┗┛ appy♡⌒天天開心萬事得º°
     ┃┏┓┃ ¨*•⊹♡
     ┗┛┗┛  ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚*°•♩。♪.♬。♫*
    •*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚愉快星期二*♦。゚

    回覆刪除
  90. 恩恩愛愛到白頭..和和諧諧做博友.........

    早晨好,,MA GRAND.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 和和諧諧做博友,說說笑笑不爭吵...
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  91. 今天和朋友行街啊⊹☾•*¨✬所以冇上網

    回覆刪除
  92. 又係瞓覺覺豬時候喇喂・゚★☁*゚愉快星期四*♦。゚

    回覆刪除
  93. •♩¤•*¤♬.齊齊♦*¨天天喜樂處處°¸.♪•*¨♫*¨
    ❀。•*´❉•。✿。•*´⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*。❉•✿。•*´❉•✿
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃開┣━┫萬┣━┫得┃┃中┣━┫節┣━┫樂┃
    ┗━┫心┣━┫事┣━┛┗━┫秋┣━┫快┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:  :┗━┛:┗━┛:
     ♡   .♡   .♡  .♡   .♡   .♡
    ♧∴♣∴♧∴♣∴♧∴♣∴♧∴♣∴♧∴♣∴♧∴♣∴♧

    回覆刪除
  94. Ma Grand午安..

    說說笑笑不爭吵..都要D人要受教,

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!
      一樣米養百樣人,好難個個去俗塵...

      刪除
    2. 午安,Ting Tze!
      一樣米養百樣人,豈會脫俗棄凡塵....

      刪除
  95. •*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚♦*¨❥最重要開心萬事得

    回覆刪除
  96. ☁*゚愉快星期四*♦。゚♦*¨天天喜樂處處°¸

    回覆刪除
  97. 剛下午3:00 我起身時間嚟☁*゚勁行雷閃電又落大雨

    回覆刪除
  98. ☾•*¨✬快樂星期五☁*゚又係瞓覺覺豬時候喇喂★*゚

    回覆刪除
  99. 行完街購物完...9:00出門吃飯...神公D朋友送給我兩個月餅

    回覆刪除
  100. 原來係局部地區呢...好彩...好快天晴了

    回覆刪除