網頁

2014年8月11日 星期一

奧秘.




對生活抱持全面性的好奇,

乃是偉大創意人員成功的秘訣。

~李奧貝納


廣闊園林繁花錦,

溫室培植幼苗菌,

行色匆匆忙不迭,

花事醉人迷路返...




54 則留言:

  1. 我想,好奇也是孕育生命的成長......沒探討便如一池死水,沒甚麼趣意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生命過程中有許多不知的因素,也許跌宕有致,也許平凡愚昧...
      正因如此,從小到老努力不懈的追求,趣味在此,動力也源此.

      刪除
  2. 一切大自然的生物都好奧秘.,值得我們去探究...
    早上好,MA GRAND.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年四季,春有百花,秋有紅葉,夏有涼風,冬陽偶然溫柔照耀,都充滿趣味...
      黃昏好,Ting Tze!

      刪除
  3. 我都係對生活抱持全面性的好奇+奧秘

    回覆刪除
  4. my █▄❤vE 好姊妹*゚早晨*☀☁+黃昏好喇喂

    回覆刪除
  5. 昨日我買左防毒...神公安裝不成功...為有今天找朋友呢
    4:00 又約左...石油公司...每年安全檢查
    我今天都係忙事情...剛買完鎹菜回家...咋

    回覆刪除
  6. 開心萬事得...哈哈哈...我還有一句口頭禪呢
    見到不快樂事...就說...幻覺呢...一會兒冇問題呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 幻覺...哈哈哈,真喺好!一陣就無事啦!

      刪除
  7. 對呢...做人至緊要開心...開心自然萬事得啊

    回覆刪除
  8. 做人忙忙碌碌...時間真係一陣就過呢
    我唔上網...其實都唔得閒...
    3:00 起身...3:10出門吃早午餐...4:00神公開車
    4:10 我就做家務事或上網...6:00出門行街市
    7:00行超級市場...9:00前有時間再上網啊
    9:00 又出門吃飯...10:30回家...做定鎹菜
    零晨1:00 煮飯...一路忙到5:00洗白白...6:00睡覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間安排得井然,有規律,
      fans要伏你好易啫!...講笑咋!

      刪除
  9. 廣闊園林繁花錦,無窮勝景倍繽紛...
    MA GRAND.....早晨

    回覆刪除
    回覆
    1. 無窮勝景倍繽紛,感時花姸春日爭...
      晚上好,Ting Tze!

      刪除
  10. ♦⊹早晨+黃昏好喇喂 *。❉我起身剛落完大雨嚟☁。゚冇咁熱呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨+黃昏好,好友!
      落雨清涼呢!
      Ma追一齣片集...依家才得閒...

      刪除
  11. 哈哈哈...係呢...幻覺呢...一會兒冇問題呢

    回覆刪除
  12. 我已行完街啦...Ma Grand 已吃飽...呢
    my █▄❤vE 好姊妹✫*☾°•甜夢安睡☁。★.¤

    回覆刪除
    回覆
    1. 你行程己安排好!
      Ma如今比較放肆...

      刪除
  13. 好的生活環境...係要安排時間有規律呀...由其食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 民以食為先!...Grandpa外子是例外,佢話最好食維他命丸喎,唔使咁麻煩!

      刪除
  14. 未安裝好防毒...朋友明天6:00 收工才來呢
    我都希望大家電腦乖乖...百毒不侵呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前電腦出現問題,Ma就煩惱,要等亞Ben回家整,
      現在我與Grandpa各自用自己的........謝謝天,平安咗!

      刪除
  15. 春日百花開,人間溫情在。
    早好,MA GRAND。.

    回覆刪除
    回覆
    1. 溫情在人間,洋溢幸福感..
      週三好,Ting Tze!

      刪除
  16. 我好奇...所以咁"八"...hahaha...

    回覆刪除
  17. ☁。゚早晨+黃昏好喇喂。・゚゚❤❉星期三快樂
    行雷閃電狂風暴雨的一天*。.¤*°•出門帶雨傘啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 烏天黑地呀!
      好友有無如常出門呀?

      刪除
  18. 我剛快步去買包今晚吃呀
    我係無去公園呢...今天星期三喇喂
    我在家等老朋友同我安裝防毒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的特餐真有創意...天天不同款...在fb欣賞了

      刪除
  19. 哈哈哈...我就係咁對付D麻煩友
    當幻覺呢...唔好理會...一會兒自動就消失啦

    回覆刪除
  20. 大家都係呢...一覺醒來混混沌沌
    快快樂樂又到黃昏...好容易又一天
    夜D有時間我又要出新文章呢...唔出公仔圖

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛睡醒,向外面瞄瞄...無雨亦唔見太陽!
      「夜D有時間我又要出新文章呢」...在fb還是blogspot?

      刪除
  21. 午安~Ma Grand....
    洋溢幸福感.一生沒遺憾.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 一生沒遺憾,安靜心裡沁...
      午安,Ting Tze!

      刪除
  22. ❉*゚話咁快又一天 laa⊹Ѽ*快樂星期四♥*¨•
    *☁。゚¸Ma Grand„ø¤º°¨☁早晨+黃昏好⊹☀*。゚
    •*´*大家天天好⊹Ѽ*唔老土最好。•*´*由得太陽躲懶下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快又一天 laa⊹Ѽ*快樂星期五啦!
      今日太陽乖乖..

      刪除
  23. 係呢...朋友成功安裝好防毒軟件...安全D呢
    不過...唔知咩事...FB E-Mail 入不到呢

    回覆刪除
  24. 其實D食材。•*´*來來去去都係一樣*。゚不過加些創意
    天天享受不同款的餐咁的º°¨點煮都冇問題呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 「其實D食材。•*´*來來去去都係一樣*」
      懂得變化就是天才!

      刪除
  25. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. ,安靜心裡沁.管大雨來臨/打錯字,刪了,
      Ma Grand好。下雨啦,要小心/

      刪除
    3. 不管是晴是雨,或是天昏地暗,順時樂活開心..
      Ting Tze,午安!

      刪除
  26. Ma Grand 去了參觀溫室野菌栽種嗎?

    回覆刪除
  27. Hi, 咁耐妳都唔更新網誌嘅....

    回覆刪除