網頁

2014年2月25日 星期二

知足常樂.



貪得者,身富而心貧;

知足者,身貧而心富;

居高者,形逸而神勞;

處下者,形勞而神逸。

孰得孰失?

孰幻孰真?

達人當自辨之。

~菜根談。



74 則留言:

  1. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁晚上好*.我行完街...回家上網喇

    回覆刪除
  2. .•✿每天駕著快樂專車.•✿真係溫暖又快樂.•✿知足常樂.•✿

    回覆刪除
  3. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*...晚餐不好食得飽過頭啊

    回覆刪除
  4. 嘩.........知足常樂,,我最喜歡.............
    Ma Grand,,早晨好........

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. Grand Ma, ...............我想了一陣,但...........我都唔知應該點答好............hehehe...........

    回覆刪除
  7. 多謝分享〔知足常樂〕,認識ma grand 真開心!

    回覆刪除
  8. 嘻嘻...我今天好忙...下午1:00起身嚟...現在晚上7:45才回家坐定定

    回覆刪除
  9. 對呢...知足常樂....豐豐富富的生命...因有大家將愛心互送
    好姊妹...快樂從來沒有定義只要開心就有意義...

    回覆刪除
    回覆
    1. 快樂從來沒有定義只要開心就有意義...
      說得真好!

      刪除
  10. 潮濕的天氣...陽光減少了...勝在溫暖了...我喜歡呢

    回覆刪除
  11. Ma Grand,好,,,
    想問那是什麼菜??你自己種的??

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand也渴望自耕自足喔,
      不是......是別人心血,
      Ma Grand的知識有限..不知是否椰菜花.

      刪除
    2. 對,,我晚上問媽媽,她也和你說的一樣。。

      刪除
  12. ¤・゚早晨呢☁*♦¤╠ ╣ a Ρpy又星期四喔
    Happy♡★░D░A░Y░★░D░A░Y░★就有意義

    回覆刪除
    回覆
    1. ╠ ╣ a Ρpy又星期四喔
      日子過得好快.....尤其快樂的日子!

      刪除
  13. 我以感覺到回南天呢♡*゚洗D衫都好幾天才可收呢

    回覆刪除
  14. 因為我兩公婆2:00約會她人啊...4:00神公開車
    我自己行左去大埔墟三角公園仔...買種植花花的材料
    直到晚上7:45才回家坐定定...9:00再出門吃飯呢

    回覆刪除
  15. Ma Grand午安,,心中快樂我想與擁有的多少無關。。。。。。

    回覆刪除
  16. ╠ ╣ a Ρpy話咁快又星期五喔
    MY █▄❤vE 好姊妹*¤☁*早晨呢♦¤・゚
    其實健康最重要是心境快樂...咁自然飲食健康

    回覆刪除
  17. 今天我起身時候就好好多嚟...地下冇濕滑...
    大前曰洗D衫褲以收好哂...不過都係回南天...個天雲合霧集

    回覆刪除
  18. 嘻嘻...飯香菜好生果甜...真善美之極...哈哈哈
    明天是3月1曰...星期六喇...神公正常情況休息啊
    我又可以溫暖的多見周公子呢...起身嚟...拍拖行街

    回覆刪除
  19. Ma Grand週末好,,和你一樣,我還堅持跑步了..

    回覆刪除
  20. 對呢...心情愉快喝水也吸收...所以不好大吃大喝才是身體健康身道

    回覆刪除
  21. 又對呢...心情不好...吃龍肉都無味
    所以心情都要學識...不可以大起大落

    回覆刪除
  22. Ma Grand 一天遊樂...大家都週末假日樂
    MY █▄❤vE 好姊妹*¤☁*睡覺甜甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天參加團體活動,
      一天遊程由大會安排妥當,
      只跟著走走看看吃喝...如果拍到若干照片當意外收獲!

      刪除
  23. 週日愉快,ma. Grand,,,,去飲茶囉,再一家人在一起聊聊-------

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日好,Ting Tze!
      天氣不算好,Ma Grand參加了一天遊,
      隨遇而安...

      刪除
  24. Ma Grand , 人生幾何 , 不如知足常樂 !
    祝週日愉快如意 !

    回覆刪除
  25. 咁快樂的團體活動...一定有些拍到若干照片當意外收獲

    回覆刪除
  26. 不用煲林蓮子的...我買一包包的...一剪鬨就可妙一碟菜
    其實炒齋菜...好容易...最重要個火熱...材料新鮮
    起碼要用三款...就好滋味...不過我喜歡用五份齋菜炒一碟

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此!........可見Ma Grand幾耐無炒過齋菜呢!
      主婦有分等級,Ma Grand淪為第尾啦!

      刪除
  27. ☾¤・゚快樂時間過得好快又係星期日☁*♦¤°★我起身嚟
    今曰都係又濕又陰陰天...天氣麻麻啊...哈哈哈...瞓耐D 都幸福處處現啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣麻麻啊.......
      Ma Grand剛剛冒雨抵家!

      刪除
  28. 多謝來訪我前年娶媳的文章,因大意現在才發現,真對不起!這blogger的運作我也至今還不太明白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要緊,TSF!
      來到新地方,大家都在摸索!

      刪除
  29. 你和另一位blog友的留言都是要我再發佈才出現的,我也不知什麼原因?

    回覆刪除
  30. Ma Grand早上好,,,你昨天去了那裡遊?會POST相片嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      昨天去了大帽山及啟德空中花園!
      等一會po,你要來看喔!

      刪除
  31. 我很認同知足的重要,亦明白,不論男女,不論位在高低....都有其說不出難處!

    回覆刪除
    回覆
    1. 凡人,煩人喔,
      無論是誰,怎會沒難處呢?

      刪除
  32. MY █▄❤vE 好姊妹*¤☁*早晨*¤☁*話咁快又是快樂星期一...啦啦啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快又是快樂星期一
      又出動啦!

      刪除
  33. Ma Grand不是有新雨傘啊...可解被雨淋得胡塗啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 是有帶雨傘!....
      但手不能兩用呀,
      要拍照,得放下傘子.

      刪除
  34. 享受優閒的每一天...天天繼續駕著快樂專車逍遙自在
    MY █▄❤vE 好姊妹...坐定定...我又開車呢...ka ka ka

    回覆刪除
  35. 好多天都係陣雨清涼雲多多所以我還是不多好呢
    我精神冇問題冇頭痛呢・゚*¤不過都係眼花撩亂咁呢
    頭重重咁呢・゚*¤吃左藥*¤睡飽就食・゚食飽就睡咁呢
    我都係小上網啊¤*・゚不過請放心呢*¤我躲懶多咋¤*
    MY █▄❤vE 好姊妹* 晚安安¤*待精神爽爽多見喇

    回覆刪除