網頁

2014年2月14日 星期五

保持好奇心進取心.




一個人無求,就會比較安靜,

若四處奔波,不停發掘,固然有些興味,

可內心肯定未能穩妥。

然而,人若沒有夢想,內心失去激情,

生活又會單調乏味。

所以人生有 兩頭陷阱:

失去生活熱情,或是惶惑不安。

所謂成長,常常就是可以調整好這兩種心態,

達到一個相對和諧程度,保持好奇心進取心,

又不焦躁不強求。

~麥成輝.







116 則留言:

  1. 情人節我冇禮物呢...不過早些出門會情人吃飯
    哈.哈哈...元宵節回哂E-mail...拖手仔...行街街喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 情人節晚餐定位都好難架!
      吃一餐重貴過Ma Grand收的禮物呀!

      刪除
  2. █▄❤vE 一個人無求,就會比較安靜,陽光露面...幸福的去撐檯腳...

    回覆刪除
  3. 窩心錫錫又快樂抱抱MY █▄❤vE 好姊妹•*¨♦大家感恩幸福滿載

    回覆刪除
  4. 生活單調乏味都好既, 平凡是福嘛....

    回覆刪除
    回覆
    1. 平凡有平凡人之情趣,
      感覺愉快就幸福!

      刪除
  5. 情人節快樂,願天下有情人都能夠歡樂廝守終老。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,享受生活之甜味!
      相伴到老就福氣.

      刪除
  6. 很好的分享,,,,,,,,,,,,,知足常樂一樣................
    早晨..Ma Grand..

    回覆刪除
  7. 午安 ! Grandum, 昨晚人月圓圓滿滿啊 !
    還是要感恩; 大家都平平安安又走過一段暖暖寒寒的農曆年, 平安是福了 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,咪!
      平安就好,用心感受幸福!

      刪除
  8. 人到無求品自高! 我學緊......哈哈,成長中...

    回覆刪除
  9. 我兩公婆對左21年都不會去食情人節晚餐...咁貴我一定唔彩呢...ka ka ka

    回覆刪除
    回覆
    1. 對左21年.....仍然拖手仔,
      你地得架啦!

      刪除
  10. MY █▄❤vE 好姊妹•*¨♦ 我無曬幸福呀...我曬快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 曬快樂...
      你笑,大家跟著笑,
      你哭,大家看著你哭...

      刪除
  11. 週末...我又可睡飽...哈哈哈...拖手仔起身先嚟...甜夢

    回覆刪除
  12. 這一段話說得真好..........能做到無求..也要有取進心........要有一個很好的正確的心態.....
    早上好...Ma. Grand,

    回覆刪除
  13. 哈哈哈...我不喜歡在大家面前哭的...大家米看著我哭
    MY █▄❤vE 好姊妹•¤*笑嘻嘻...我又曬快樂...大家跟著笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 曬快樂...大家跟著笑.......好!好!好!

      刪除
  14. 嘻嘻...對左21年...仍然拖手仔因為冇小朋友...我地就得架啦

    回覆刪除
  15. MY █▄❤vE 好姊妹•¤*.早安喇...你無肥咗

    回覆刪除
  16. 22號星期六我約定左小雲,pat,和其他FB友在大埔墟飲下午茶
    她他們3:00 就是飲下午茶的時間啦...我是早餐啦
    MY █▄❤vE 好姊妹•¤*有時間都來呢 ...22號星期六大埔墟火車站見大家啦

    回覆刪除
  17. 22號...係好熱鬧...Ma Grand有時間都來呢

    回覆刪除
  18. Ma Grand 肥咗卄幾磅在那...唔覺呀

    回覆刪除
  19. 對呢...凡事隨緣...所以我地仍然拖手仔時間過快樂

    回覆刪除
  20. 保持好奇心進取心,又不焦躁不強求 !
    所謂成長,常常就是可以調整好這兩種心態,
    Ma Grand , 早上好 , 謝謝分享 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 若太安穩,衝刺的勁道亦較緩慢...
      這是正常心態.
      下午好,Eddy!

      刪除
  21. 早上好,,Ma Grand ,這2天好潮濕呀,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上煙霧彌漫,走在路上真怕滑倒!
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  22. ╔═══╗ ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.早晨喇•☁*.
    ║███║ ♪•¤*♬*¨♪•¤*¨♫ ¤*¨♩ ♬ ¤*¨。.♩¤ ¤*¨♫。.♪°
    ║ (●) ♫ ♪ღ♪░天░天░歡░樂░播░送░無░限░F░U░N░ ♪ღ♪
    ╚═══╝♪▄ █ ▄♬ █ ▄ ♫ █ ▄ ♩█ ▄ ♬█ ▄ ♪ █ ▄ ♫ █ ▄ █ ▄♩

    回覆刪除
    回覆
    1. 天░天░歡░樂░播░送░無░限░F░U░N░ ♪ღ♪

      刪除
  23. 原來Ma Grand 肥咗肚腩脹得利害...做運動亦減不掉...要去找健康中心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 不得了呀...今午站上磅竟有140lb!
      不知如何減磅才好!

      刪除
  24. 好的...能來就來,...不能來時...一定不會見怪

    回覆刪除
  25. 140lb真係太肥了...對身體都唔健康...去找健康減磅做運動中心呢

    回覆刪除
  26. Ma Grand早上外出時勁大霧...路濕滑
    每走一步都小心翼翼...真的怕跣低...買對功能性唔滑的鞋類呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺咯!...昨日霧大而且雨粉粉(早上)
      今早又勁冷!

      刪除
  27. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.又係你晚安甜夢喇•☁*

    回覆刪除
  28. 早晨..Ma Grand..........這2天又冷了..........麻煩呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好,Ting Tze!
      今早下雨,風又大,
      撐著傘出門,傘子也折斷了...外衣也濕了!

      刪除
  29. Ma Grand...找到你了!兒兒轉轉才找來,已記下你的網址...
    人若沒有夢想,內心失去激情,
    生活又會單調乏味。
    好彩還有谷歌,還有一班網友.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 有姐,yahoo消失,大家星散,
      要找好友有點難度,找到就歡喜!
      對呀,好彩還有谷歌....

      刪除
  30. 昨晚清晨以霧大而且雨粉粉又大風呢•☁*.今晚又勁冷

    回覆刪除
  31. 現在時間係11:25 你發緊夢呢

    回覆刪除
  32. 係呢這星期安排好節目...行程緊密...生活充實

    回覆刪除
  33. .Ma Grand好,,,無求,,品自高呢!!!!!

    回覆刪除
  34. 嘩..哈哈...今天溫暖的太陽出來呢•☀・゚我都出門行左成日呢
    ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.甜睡夢甜喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 出乎意料之外,陽光灑落一地,
      使人雀躍!

      刪除
  35. 昨日早上出冇落雨呢...可解遮折斷...身濕咗呢

    回覆刪除
  36. 天天•¤*笑嘻嘻...我又曬快樂☀•・゚大家跟著笑。♦☼°

    回覆刪除
  37. Ma Grand...吃午飯了..........
    人要不斷增值自己,....才會進步

    回覆刪除
  38. 昨日和今天都係呢...陽光灑落一地...嘩..哈哈...好溫暖

    回覆刪除
  39. 明天星期六呢...我買好菜...煲定湯等他她吃...可以享受下午茶3:00

    回覆刪除
  40. 我曬快樂...人人快樂...就最好...嘩..哈哈

    回覆刪除
  41. Ma Graand 早上好,始終覺得谷歌不太就手,按準網友公仔卻進到資訊,要找老半天才進到網誌。
    謝謝您這篇分享,簡單是福,太平淡往往變成意興闌珊,帶點刺激的平凡生活,是我想要的呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,子卉!
      習慣了yahoo運作,轉到谷歌真要適應!
      尤其回訪朋友!
      幸好經蜓子指點,把友人之網址安排於自己卜的欄內,
      如今回訪不用在blogger找,輕鬆多了!

      刪除
  42. 週末愉快..Ma Graand ,,,
    說得好,,,不進則退!..

    回覆刪除
  43. 一天比一天和暖啦...我最喜歡呢

    回覆刪除
  44. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.晚安

    回覆刪除
  45. Ma. Grand週日好,今天太陽出來了

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天太陽出來了,比昨日更和暖了!
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  46. 星期日..休息日..我好難唔瞓咁耐喇...ka ka ka
    星期一...神公又休息...因為的土大修理...我又唔見呢

    回覆刪除
  47. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.開始回暖喇正呀

    回覆刪除
  48. •☁*.晚安¤*¨♡週一快樂¤*¨♡帶進每一天

    回覆刪除
  49. 明天神公正常開車呢¤*¨♡自己行街都好正呀

    回覆刪除
  50. 真係一天一天暖和呢¤*¨♡好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早看到天氣報告...17'c!
      下午更暖啦!

      刪除
  51. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.甜夢喇

    回覆刪除
  52. ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.早晨•*¨☼♦
    哈哈哈...我都窩心錫錫又快樂抱抱太陽☀暖暖啦☀886

    回覆刪除
  53. 神公開車呢*°•❣我好多時候是個人空間*°•❣Ha Ρpy自己行街

    回覆刪除
  54. 笑接每一刻喜樂處處⌒❀╮天天向快樂前進•¸.•✿做個開心快活人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 每天駕著快樂專車,呢道去,果道去!

      刪除