網頁

2014年6月24日 星期二

現代女性.



環顧親朋戚友中,有幾位超過40的未婚男女,


從旁觀察,他/她們並沒有為婚事焦慮,

看來婚姻並非頭等大事,反而生活質素才是重點.

回憶我輩,當時的年代十多二十歲便要籌謀結婚生子,

超過二十未婚即被譏為老處女!

現代女子情況完全不一樣,.三十歲風華正茂,四十歲事業剛上軌道,

信心與魅力從眉宇間不經意流露,真是極具吸引力!

五十歲風韻猶存,略帶成孰美....看看鄺美雲、鍾楚紅、林青霞

及一眾當年的”靚妹仔”....

真令人讚嘆時光竟似在她們身上留下若酒般醇,顧盼仍生姿呢!...

看來女士們越來越沒有年齡的束縛喔!


189 則留言:

  1. 我覺得有魅力的女性必定有其內涵,而亦是歷靚不衰的原因!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美的涵義,不光是一張美麗的面孔.

      刪除
  2. 而家既男女, 有些都唔想結婚呀, 喜歡自由自在囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 追求自在,不愛約束、犧牲、付出..

      刪除
    2. ★。゚午安呀 Ma Ma,゚*•☾・゚☆。*
      █▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█*゚゚星期六啦喂¸„°¨ƸӜƷ
      █▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█\(^▽◕。)/¸„ø¤º°¨ʚïɞ

      刪除
  3. 早晨好,Ma. Grand,
    現代女性,經濟、思想都可以獨立,不再全依賴人,過優質一點的生活。

    回覆刪除
  4. Ma Grand 晚上好,
    在下認為,
    單身人士雖然可以無拘無束,
    享受優質生活,
    但晚年又如何呢?
    午夜夢迴時有否感到空虛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭一下咀,,別見怪,,,,,,,這情況會有,但如果大家是同床異夢的,,感覺又如何??

      刪除
    2. 下午好,wah wa、Ting Tze!
      Ma Grand的愚見認為...
      結不結婚與晚年生活沒有太大關係,
      即使兒孫滿堂,不表示你不孤單寂寞,
      不幸若然像Ting Tze所說同床異夢...(有不少例子,夫妻的鬥爭至晚年尤為激烈)
      比獨身更痛苦!

      刪除
    3. 哈哈-----
      各適其式吧,
      反正冇正確答案,

      刪除
    4. 哈, 係呀, 各有各好啦, 有時d 人唔係唔想結婚既, 係你唔啱我, 我唔啱佢嘛....

      刪除
    5. 各適其式吧...說得好,選擇隨個人愛惡,盈虧乃自負.
      世事沒有絕對的好或壞,針沒兩頭利...

      刪除
  5. Ma Grand 早上好,,,,,,今天好像開始沒下雨了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 天朗氣清,陽光露面了1
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  6. Ma Grand!我早就觀察到了.....事實結婚生仔真的不重要,重要的是活好今生....。我對待我的兒子也是如此要求,只要活得長進又快樂,我就感覺滿足了,結婚生仔與否就隨緣隨心便可,不用強求....。至於男性、女性美,就絕對要付上代價的,例如運動、保養、保健、打扮等等,不可因年紀稍長便求其,不到四十便C9或呀叔伯模樣,....同意嗎?其實Ma Grand 也保養得不錯呢!he.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔流是聰明人當然察覺早...
      結婚生仔,說難不難,說易不易,看個人要求吧了,
      說到生兒育女,生,倒容易,養育則非易事,要擔足漫長心事呀!!
      從出生才幾磅的小個兒,至撫育成到處闖禍的少年,幼稚園、小學、中學、初中試、大學試,
      一關一關闖,少點關顧也不可以!...看著現在年輕一輩,養一頭小狗,才真正的輕鬆寫意呀!
      快樂的指數不會比養育子女少!!....所以Ma Grand認為每個人有權選擇自己的生活方式..
      美,除了少數天生麗質(帥氣)外,個人修養至為重要,健康身心更重要!!

      刪除
    2. 個人修養好,那種心美會更動人的....。

      刪除
  7. 星期五好,Ma Grand........
    就是,她們5,6十歲還是那麼,正如你說:,顧盼仍生姿呢!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小週末愉快,Ting Tze!
      美,不是多了一兩條皺紋,或少了一兩條皺紋,
      皮殼的美固然美,質素的美才使人驚嘆...

      刪除
  8. 又一個星期了,,Ma Grand..
    我覺得男女都應該讓自己內外美起來。。。。。。。

    回覆刪除
  9. 早晨,Ma Grand..
    昨天陪家人遊玩了一整天,累死了,,不過我拍了一張像你這張一樣的花...當時想起你..

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....當然和你這張沒得比...........

      刪除
    2. Ting Tze過謙啦!
      Ma Grand這張用手機拍攝,而且經過剪裁..

      刪除
  10. 很欣賞當下女性的魅力,解除結婚生子的枷鎖。

    回覆刪除
  11. 我有好幾天入不到Google 呀\(^▽◕。)/
    *゚゚☀早晨+黃昏好*゚゚☁*大家都天天開心萬事得

    回覆刪除
    回覆
    1. 不止好友如此,有幾位亦無法進入!

      刪除
  12. 謝謝祝福神公•°*❤神鳳天天都開心歡樂人生

    回覆刪除
  13. 現代女性...都天天開心萬事得

    回覆刪除
  14. 早晨,ma. Grand-----
    現代女性很有自己的個性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      有個人的事業,發揮所長,不需仰人鼻息.

      刪除
  15. my █▄ღVe 好姊妹。゚☁黃昏好喇喂*゚゚☀大家都Happy星期三

    回覆刪除
  16. Google 時常都是神神地運作嘅...\(^▽◕。)/
    下次...放心呢...唔見我上網...就當我 ╠ ╣ a Ρpy去了旅遊

    回覆刪除
  17. 我天天都好多活動...一切隨遇而安...用快樂感恩的心...生活更享受豐豐富富

    回覆刪除
  18. Ma Grand星期五愉快,你說得很好,「不需仰人鼻息」認同呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      不需遷就、不需照顧、不需逗人歡喜,
      只愛自己!

      刪除
  19. 早晨Ma Grand,,,

    EEE,,我搞錯了,以為昨天是星期五,,嘻嘻,,

    係啵,你覺不覺得昨晚特別熱??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好翳焗呀!坐在冷氣間才清爽.
      週四週五差不多,天天笑呵呵!
      Ting Tze忙中有錯,不要緊喔!

      刪除
  20. 。゚☁黃昏好☀大家都Happy星期五

    回覆刪除
  21. 昨日我係去行街街呢...回家又忙打理我的花花世界...所以冇上網啊

    回覆刪除
  22. 明天我又唔上網啊...神公休息

    回覆刪除
  23. ╠ ╣ a Ρpy 寫意...地...潛水喇喂

    回覆刪除
  24. 契仔媽媽...剛來左我家坐一會兒...我又冇時間上網回覆大家啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網,....點講好呢?
      忙到無暇上網亦好事!

      刪除
  25. ★。゚Ma Grand 甜夢喇*゚゚*☁晚安喇喂•☾・゚☆。*

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand昨晚8時就瞓,今早特早起咗身!

      刪除
  26. 又一個週末.祝Ma Grand一家愉快.....

    回覆刪除
  27. 今天大家都好豐富呀☁。゚甜夢喇•☾・゚覺覺豬喇*☆。*★

    回覆刪除
  28. 昨日契仔媽媽...來了我家坐一會兒
    約定8月頭...又去大陸玩兩日一夜...冇時間上網回覆大家啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活安排得如此妥貼,
      想悶都無時間..

      刪除
  29. 神公...怕熱唔會去釣番幾條魚呢

    回覆刪除
  30. 又係星期天, 願您開心愉快呀!♬♪ ^(oo)^ ♪♬

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,Winnie!
      Ma Grand竟糊塗以為今日是週一!

      刪除
  31. 週日好,,Ma Grand...星期天你還有早泳嗎??

    我今早和媽媽打了1個半小時的羽毛球,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!...真好!媽媽還可以是Ting Tze對手,棒極啦!
      Ma Grand風雨不改行程,因為大多數在室內泳池(除非掛了颱風訊號)

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  32. 是呀,她和你一樣,天天早上去做運動..我就一星期陪她4天左右....
    早上好,Ma Grand.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma想,女兒比較貼心,
      可惜Ma只有兒子!
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  33. 大家生活都安排得如此妥貼...快樂添快樂...幸福
    我真係想悶都無時間...天天都開心萬事得呢

    回覆刪除
  34. 友友們放心呢...我一有空隙...在家...一定上網露面啊

    回覆刪除
  35. my █▄ღVe 好姊妹。゚☁早晨+黃昏好喇喂*゚゚☀大家都Happy星期一

    回覆刪除
  36. 你又吃完飯,MA GRAND..

    可能你說得對,女兒比較貼心.不過我弟弟也一樣什麼都和媽媽說,,早2個月他辭工沒上班的時候,,隔天就和媽媽港九到處走走.吃東西/////

    回覆刪除
    回覆
    1. Ting Tze的媽媽是一位成功的媽媽!
      她備受兒女尊敬與疼愛呢!
      Ma Grand的孩子們不是不疼愛Ma Grand,
      而是Ma Grand在他們成長的階段盯得他們太緊,也許因此而使他們沒有喘息機會...
      後來Ma Grand不斷的反思.

      刪除
  37. my █▄ღVe 好姊妹。゚☁甜夢安睡喇喂。゚☁Happy星期三

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天Ma Grand要去辦點事,走了一小段路,汗流浹背!
      Ma是陽光人,不怕熱...
      甜睡醒來,精神奕奕!

      刪除
  38. 我OK呢...幾熱都冇問題呀

    回覆刪除
  39. 係呢...你真係知我的...我一早逛街之樂啦
    昨天...好姊妹來大埔和我行街呀
    今天我去行左好久...回家忙打理花花

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以說...悶與不悶,隨個人安排,
      有人退休後不能適應"閑",有人安排得妥當,
      趣味箇中尋!

      刪除
  40. 早晨,ma. Grand......
    對、方法很重要,我覺得我媽很叻,雖然她從未工作,但思維很跟上潮流,很有深深,親戚朋友好多事都找她給意見。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      系岀名門,智慧祖傳!
      你以媽媽為榮!

      刪除
  41. 流汗對身體好...不怕熱...最好多些和陽光玩遊戲人

    回覆刪除
  42. Happy又一天喇喂☁*゚゚早晨喇喂☀º°¨

    回覆刪除
    回覆
    1. 每一天如此的聊聊....這裡走一趟,或看看片集或聽聽音樂...
      剩餘時間不多!

      刪除
  43. 對呢...悶與不悶,隨個人安排...趣味箇中尋

    回覆刪除
    回覆
    1. 精明人士自然不會跟自己過不去!...

      刪除
  44. 每一天如此的聊聊...打理花花...出門行街市...好快一天

    回覆刪除
  45. Ma Grand 對呢...我又挺快樂喎
    太陽出來...我多數外出走一趟
    看看這裡那裡...時間就如此過

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨意走走,或有目的活動,
      有伴固然不會悶,獨個兒也可游目四顧...

      刪除
  46. 快樂時間真係過得好哪快又係時候講...拜拜...呢
    my █▄ღVe 好姊妹。゚☁甜夢安睡喇喂。゚☁

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活就是如此渡過,
      昨日大姐夫又去「通波仔」,還好平安回家,(這是第三次,)
      原因是心痛,喘不過氣來,日夜不停痛,累得身邊人無覺好瞓,
      大姐只好再把他送到醫院處...
      深感無事就是好事!

      刪除
  47. Ma Grand好.....
    「通波仔」是大手術嗎??希望你大姐夫身體很快復原........

    回覆刪除
    回覆
    1. Ting Tze!
      不算是大手術,只是有點危險,病人甚至不用全身麻醉.

      刪除
  48. 唔買花了...打理花花...大哂冇位放...現在等開花結果

    回覆刪除
  49. Ma Grand 對呢...好友陪伴吃得開心
    係呢...有伴或獨個兒的活動...我一樣樂在其中

    回覆刪除
  50. my █▄ღVe 好姊妹。゚☁甜夢安睡喇喂。゚☁

    回覆刪除
  51. 星期五了.時間好像過得蠻快的,,,,,,,

    回覆刪除
  52. 話咁快又係小週末喇喂...神婆又唔上網啊

    回覆刪除
  53. 今天神婆一起身就樂趣多多嚟...冇時間上網啊
    我去左...家麗園...找老闆娘...
    我有一盆毬蘭...死氣沈沈...希望她種植道好呢

    回覆刪除
  54. 我起身時候...出太陽又落大雨呢
    my █▄ღVe 好姊妹。゚☁甜夢安睡☁。゚

    回覆刪除
  55. 週末愉快.Ma Grand...
    這幾天天氣怪怪.一時下雨,轉個頭又出太陽.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末好,Ting Tze!
      對呀,中午返家時,涼風吹呀吹....

      刪除
  56. 係呢...昨日我搵老闆娘拯救一盆毬蘭...希望它重生又漂亮
    my █▄ღVe 好姊妹。゚☁甜夢安睡☁。゚快樂星期日

    回覆刪除
  57. 今天我兩公婆都約會老朋友吃...早餐
    預備...我去開工呀...每天都可以多個樂趣...又有$$

    回覆刪除
    回覆
    1. 與朋友聚會愉快喔!
      沒朋友陪伴也要愉快喔!

      刪除
  58. 對呢...時晴偶陣雨...睡醒一天又開始

    回覆刪除
    回覆
    1. 又是星期天....不肯定是晴是雨...

      刪除
  59. Ma. Grand早晨,週日了,又可以抖抖,嘻嘻,你有咩節目呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午好,Ting Tze!
      假日最開心的事...
      若然兒媳有空回家吃飯,必然也帶同他們的寶貝犬一同回來,
      牠可有趣得緊呢!

      刪除
  60. 謝謝my █▄ღVe 好姊妹*゚゚祝願*゚゚盆毬蘭一定會重生呢

    回覆刪除
  61. 放心呢...我天天都向快樂忙...冇時間不愉快喔

    回覆刪除
  62. 我起身嚟是晴...我肯定的是開心過好每一天 my █▄ღVe 好姊妹。☁*゚゚早晨☀º°¨

    回覆刪除
  63. 有老闆娘咁專業種植毬蘭的人幫忙...我盆毬蘭一定會重生呢

    回覆刪除
  64. Ma Grand 今早回家可解狼狽啦...是不是落雨呢

    回覆刪除
  65. 好友Ma Grand。゚☁甜夢安睡喇喂。゚☁

    回覆刪除
  66. 星期一愉快.Ma Grand。
    小狗、小貓都很可愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 週一愉快,Ting Tze!
      情願與小狗做朋友,牠們忠心耿耿!

      刪除
  67. my █▄ღVe 好姊妹。゚我瞓醒º°¨☀。゚早晨+黃昏好喇喂。゚☁

    回覆刪除
  68. 謝謝...老闆娘...她送給我...好多禮物...又救蘭花呢...開心萬事得

    回覆刪除
  69. 哈哈哈...我天天都精神爽利...好友...大家天天都向快樂忙呢

    回覆刪除
  70. my █▄ღVe 好姊妹。☁*゚゚早晨+黃昏好☀º°¨又是星期二,笑瞇瞇

    回覆刪除
  71. 等盆毬蘭再生再影相給大家看喇

    回覆刪除
  72. 對呢...睡醒精神好...最重要有健康身體

    回覆刪除
  73. 早晨,ma. Grand....
    昨天病了,真辛苦。今天都沒上班。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有看醫生嗎?請多休息啊!
      下午好,Ting Tze!

      刪除
  74. my █▄ღVe 好姊妹。☁*゚゚早晨+黃昏好☀º°¨
    。゚♡開心萬事得 *´❀話咁快又星期三喇喂

    回覆刪除
  75. 哈哈哈...可能係掛...毬蘭很快會康復..掛

    回覆刪除
  76. 係呢...大家都期待它康復...鬨花

    回覆刪除
  77. Ma. Grand,早晨。
    現在又打風了、外出要小心點呢。
    今天還沒上班,我昨天看了醫生,謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,Ting Tze!
      掛一號風球,有人誤會秋天已初臨!
      保重喔!

      刪除
  78. ☁*゚゚早晨+黃昏好☀º°¨ T1 就 T3 呢...打風呢...落雨好收衫呢

    回覆刪除
  79. 話咁快又星期四啦...快樂時間真係過得好快

    回覆刪除
    回覆
    1. 快樂時間真係過得好快,
      咁快又到小週末啦!

      刪除
  80. 毬蘭好美的...又香味噴鼻呢

    回覆刪除
  81. Ma Grand好,,嘩,又雨又大風.要小心點呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. Ting Tze!
      還好早上出門無下雨,
      只在回程時灑落幾滴!

      刪除
  82. my █▄ღVe 好姊妹*゚゚早晨+黃昏好☁
    開心又一天º°¨ ゚♡明天又到小週末啦

    回覆刪除
  83. 對呢...人人愛栽種...就係有散發芳香的靚花啊

    回覆刪除
  84. 今天我起身都係T3...落雨濕濕了...不過冇還風還雨呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 今午Ma Grand從外返家感覺風勢蠻大,
      還好雨停停歇歇,讓Ma安然抵家!

      刪除
  85. 早左上網啊...不是早起身呀
    哈哈哈...Ma Grand也是剛起床

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand越來越起得遲,
      醒來被外子揶揄!

      刪除
  86. 我都喜愛了...花的清香魅力誘人呀

    回覆刪除
  87. 好彩...Ma Grand 安然抵家呀 ......咁....FB見呢

    回覆刪除
  88. 週日愉快,,Ma Grand ......風球都除哂了

    回覆刪除